14. detsember - PALJU ÕNNE!

Vastukaaluks eelmise kuu tõsistele teemadele, otsustasime aasta lõpetada rõõmsamas meeleolus ja nii tähistasime nende kirjandusklubilaste sünnipäevi, kes kiires jõulueelses saginas leidsid aega kohale tulla. Et pühad tulemas, luges Sirje Aira Kaalu kodunurga laastudest ette lauakatmise koha. Üllatusesinejad olid Marlin Pärn ja Anu Viljaste, kes olid tänavu ise väikekandled valmis meisterdanud ja nüüd juba nendel lugusid mängivad.

Kolme tunni jooksul jõudsime veel seltskondlikku lauamängu ja sõnamängu mängida, mõistatada „eurovanasõnu“ ja nipiga küsimusi, kuulata huvitavaid (kohati ka kasutuid) fakte, niisama juttu ajada, kingitusi jagada ja loomulikult ka keha kinnitada.

29. november - HINGEDEAJA KÜÜNLAVALGUSÕHTU

Hämaras novembris on just õige aeg unustada korraks kiired igapäevatoimetused ja mõelda neile, keda meie hulgas enam ei ole. Seekordses vestlusringis rääkisime hingedeaja kommetest, surmast, hingedest, kalmistutest, teispoolsusest, vaimudest jne. - tõsised mõtisklused tõsistel teemadel. Vahepaladeks lugesime luuletusi ja lugusid ning kuulasime sellesse õhtusse sobivat muusikat.

1. november - KIRJANIKUD RAAMATUKOGUS

BIRK ROHELEND, KETLIN PRIILINN, MIKK PÄRNITS

26. oktoober - NAISLUULETAJATE LUMMUSES

Selle kirjandusõhtuga tähistasime oktoobris ja novembris sündinud naisluuletajate juubeleid. Sirje tegi ülevaated Aira Kaalust ja Debora Vaarandist, Eha Trumm tutvustas Olivia Saare ja Virve Osila elukäiku. Luuletusi lugesid Aimi Pitk, Marlin Pärn, Signe Söömer ja Maret Aardam. Vahepaladena kuulasime juubilaride sõnadele loodud laule ja osalejate arvamusi ning mälestusi kirjanikest.

luuleõhtu.jpg    raamatud.jpg

13. september - IMEDEMAA HIINA

Seekordsel reisimuljete õhtul jagasid Hiina muljeid ja näitasid pilte Meie Maa ajakirjanik VELJO KUIVJÕGI ja tema abikaasa HIIE.

Lisaks saime kuulda nii mõndagi huvitavat ajakirjaniku põnevast elukutsest.

27. august - MUHHUTUUR

Väike aga tubli  - nii võiks öelda seltskonna kohta, kes võttis ette jalgrattaretke naabersaarele ja veetis Muhumaal väga vahva päeva. Marsruut oli järgmine: Orissaare - Linnuse - Piiri - Viira - Liiva - Rinsi - Paenase - Koguva - Vahtna - Rootsivere - Nautse - Orissaare.  Loe veel Saarte Häälest

Kus käisime ja mida nägime, vaata siit

4. juuni - KÜLLA VANDIRAIUJATELE

Külastasime Kihelkonna kandi kauneid kohti.

Loe rohkem http://www.orissaare.ee/public/files/Orissaare_juuni.pdf

18. mai - PÕNEV PERIOODIKA

Raamatukogutöötajad Eha, Sirje ja Marlin tutvustasid valikuliselt lugemistoas leiduvaid ajakirju, tuues huvi äratamiseks välja põnevamad artiklid.

Õhtu teise poole sisustas Orissaare Gümnaasiumi MO- teater oma nägemusega Mihkel Ulmani näidendist "Andersen & Lumekuninganna".

28. aprill - VALGED PALLID JA POOLVILLANE PUDER. Esivanemate toit meie laual.

Õhtu avas Neeme Mets, kes luges ette mõned oma kevadiselt värsked luuletused. Ülevaate esivanemate lauakommetest andis Sirje. Leivast kui kõige tähtsamast toidust rääkis Marlin ja leivakõrvasest Eha. Kohalolijad meenutasid, mida söödi nende kodudes. Selgus, et päris paljud toidud on meiega lapsepõlvest tänapäeva kaasa tulnud ja maitsevad ikka veel imehästi.

Sõime pannileiba ja sooja karaskit, kõrvale jõime köömne- ja piparmündi teed. Karaski eest tuhat tänu Taimile kooli sööklast!

11. märts - TEATRI VÕLU JA VALU

Kohaliku rahvaga kohtusid näitleja ja lavastaja OTT AARDAM ning tema näitlejannast abikaasa LAURA PETERSON.  Loe edasi

21. veebruar - rahva küsimustele vastas vallavanem AARNE PÕLLUÄÄR

vallavanem 004.jpg

26. jaanuar - ÕNNETUS EI HÜÜA TULLES! Kuidas toimida?

Esmaabinõuandeid ja praktilisi kogemusi jagas kiirabitöötaja INGRID HOLM.