reis.jpgKellele ei meeldiks rännata ja uusi emotsioone endasse talletada.

Kirjandusklubi 2016. aasta reisi sihtpunkt oli endine Kaarma vald oma rikka kultuuriloo ja tublide ettevõtjatega. Avastamist oli küllaga, vaadake ise!

Uus aasta - uus vald. Sedakorda Pihtla. Taas oleme tänulikud lahketele kohalikele, kes oma kodukanti tutvustasid. Pildialbumist saab aimu, kui palju vaatamisväärset oli.

2013/14 hooaja lõpetasime kirjandusklubiga Mustjala vallas. Kuna üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, siis kõnelgu pildid.

Käesoleval aastal käisid Saaremaa raamatukogutöötajad õppereisil Tallinnas ja Harjumaal. Koduteel põikasime sisse Kullamaa raamatukokku Läänemaal. Vaata pilte!

Augusti viimasel pühapäeval viisid rattad meid Tagavere kanti. Ja nagu ikka juhtub, kui nina kodust välja pista - nägime ja kuulsime palju põnevat. Pisike pildiülevaade albumis.

Enne jaanipäeva sai käidud Põhja-Poolas e. endisel Ida-Preisimaal. Ilmadega vedas, olid ilusad soojad, lausa suvised päevad. Vaadata oli palju, juttu siia ei kirjuta, lisame pildid käidust-nähtust. album

2013. aasta esimene reis toimus Sõrve poolsaarele. Kuigi Sõrve oli saanud selle kevade ülisuure vihmakoguse, oli ilm sel päeval meile soodne. Meeleolukas reis sai ka piltide peale, mida siit vaadata saab.

Ehkki suvi on olnud vihmane, ei häiri see matkaselle, keda kisub ikka ja jälle uusi reise ette võtma. Seekord siis Saareküla kanti. Mida nägime, näitame ka teile, lugupeetud kodulehe külastaja. RATTAMATK

Suvehakul, peale jaani, lendasime Saaremaa raamatukogutöötajatega Norra linna Trondheimi. Tutvusime sealse raamatukoguga ning külastasime Trondheimi vaatamisväärsusi. TRONDHEIM

2012.a. Jälle on kevad ja hing ihkab kuhugi minna ning midagi näha. Seekord võtsime ette reisi Lümanda valda. Tänu mõnusale giidile saime suurepärase ja positiivse reisielamuse. Lümanda

27. augustil organiseerisime  MUHHUUTUURI e. jalgrattamatka Muhumaale.

2011. aasta juulikuus külastasime Saaremaa raamatukoguhoidjatega Rootsimaad, seejuures tõenäoliselt üht kauneimat piirkonda seal - Dalarnat. Vaata ise!

4 juuni 2011

Suvi on käes ja aastagi uue numbriga. Eks vandersellidelgi aeg ringi vaadata. Seekordne suund on Lääne-Saaremaale Kihelkonna valda kunagiste vandiraiujate maale. Muljeid saab igaüks ise koguda, meie jagame siin omi läbi fotoobjektiivi nähtuna. Kirjandusklubi Kihelkonna mail

Sel 2010. aastal võtsime osa Saaremaa raamatukogude ühisreisist Leedumaale Nida poolsaarele. Palangas külastasime merevaigumuuseumi, jalutasime rannal ja sealsel L-kujulisel puust kail. Nautisime õhtust melu Basanaviciause tänaval, mis on muudetud jalakäijate promenaadiks. Proovisime ära ka leedu rahvusroa - tsepeliinid. Järgmisel hommikul külastasime Palanga raamatukogu ja edasi sõitsime Kura maasäärele ehk Nida poolsaarele. Sealses endises Kopgalise kindluses nautisime Delfinaariumis delfiinide etendust ja imetlesime meremuuseumis akvaariumielanikke. Edasi sõitsime Nida poole, uudistades teele jäävat kormoranide kolooniat. Nidal ronisime Kuršiu Nerija rahvuspargis oleva Parnidžio luite tippu, et imetleda ümbrust, mida kutsutakse "Vaikuse oruks" või "Leedu Saharaks". Vaatasime üle ka Thomas Manni suvemaja. Lõunaks maitsesime Saltibarsciai´d - leedu traditsioonilist külmsuppi. Judokranteses imetlesime Nõiamäel puuskulptuure. Kojusõidupäeval peatusime Siauliai lähedal Ristimäel ja Lätimaale jõudes vaatasime üle Rundale lossi. Pildigalerii

12 juuni 2010. Lõbus seltskond kirjandusklubilasi koos sõpradega võttis ette tutvumisreisi naabrite juurde, milleks seekord Leisi vald. Kus käisime ja mida nägime. Pildigalerii

Saare maakonna raamatukogutöötajad väisasid 2009. a. Soome raamatukogusid. Külastasime Turu Linnaraamatukogu, Tampere Linnaraamatukogu, Nurmijärvi raamatukogu ja Helsingi Linnaraamatukogu harukogu Kirjasto 10. Pildigalerii